Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Installeren Hide Vi van proDAD 01 juni 2021 22:18 #1369

• Jan van der Velde
  • Jan van der Velde's Profielfoto Onderwerp Auteur
Bij een bijzondere aanbieding van Magix VideodeLuxe Premium 2021 is gevoegd het programma Hide van proDAD. Het is mij niet gelukt dit programma op de manier zoals staat aangegeven te installeren/gebruiken. Het blijft blijkbaar een probeer versie..
Mijn vraag: wie heeft dit programma ook ontvangen als omschreven en vervolgens met goed succes kunnen gebruiken. Ik zou graag met die persoon contact willen opnemen om na te gaan wat ik mogelijk onjuist heb toegepast. Op internet kan ik geen aanknopingspunten vinden, noch bij proDAD en Magix.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Installeren Hide Vi van proDAD 08 juni 2021 18:51 #1378

Hallo Jan,

Ik had even niet geantwoord omdat het misschien specifiek over Magic en Mercalli Hide ging. Maar omdat je verder nog geen antwoord hebt gehad, kijk eens bij Edius voor leden de tutorials deel 1 en 2. Ik dacht pagina 5 en 6.

Groet Carl

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of wordt lid om het te kunnen bekijken.

Installeren Hide Vi van proDAD 23 juni 2021 18:52 #1401

Ik heb hetzelfde probleem. ook heb binnenhalen via de link was moeizaam. Heb nu de hele link moeten overtypen en toen lukte de download wel
Je kunt het wel downloaden, met een serie nummer Maar er wordt gevraagd om een Activeringscode En dat is er niet. Heb al een hele mailwisseling met Magix gehad. maar ook dit geeft geen resultaat.
Je kunt nu alleen maar de demoversie gebruiken.

Installeren Hide Vi van proDAD 24 juni 2021 09:36 #1402

Na veel navragen bij Magix, heb ik de oplossing gekregen
Bij Hide V1 , heb je een serienummer gekregen. dit moet je invullen bij de vraag naar de activatiecode.
Ik heb het geprobeerd en het werkt.
De tutorial die Carl aangeeft ,welke bij edius staat, is zeer duidelijk.
succes  Groet Tiny

Installeren Hide Vi van proDAD 24 juni 2021 10:07 #1403

• Jan van der Velde
  • Jan van der Velde's Profielfoto Onderwerp Auteur
Carl en Tiny: mijn probleem met installeren van Hide V1 is ook opgelost. Heb de oplossing gezocht in het contact opnemen met ProDad. Ben keurig geholpen (2x contact). Mijn probleem bleek niet de installatie te zijn maar het invullen van de activeringscode. Had deze in 2e instantie ook doorgegeven en kreeg daarop de reactie dat ik moest proberen het laatste cijfer/letter te veranderen. Kon volgens proDad geen 0 zijn maar...En inderdaad, dat werkte.

• Pagina:
  • 1
Moderators: Ton Smit

Lid worden?

15 per jaar

Lees onze nieuwsbrieven

Blijf bij! Het is gratis .
Geef uw naam en E-mailadres op en u
blijft op de hoogte van het wel en wee van
de vereniging. Door uw naam en E-mailadres
op te geven verklaart u akkoord te gaan met
het opnemen van uw naam en E-mailadres